Cep telefonu garanti süresini nasıl öğrenirim?

Telefonumun garanti süresi ne kadar kaldı?

Bu kontrol işlemi size, cihazınızın modelini, IMEI numarasını, garanti kapsamı süresini ve geçerli bölgeyi gösterecektir. Cihazınızın IMEI numarasını [Ayarlar]> [Telefon Hakkında]> [Durum]> [IMEI] 'ye ve telefon kutusunun altına bakarak veya cihazınızın tuş takımında *#06# tuşlayarak bulabilirsiniz.

Tamire giden telefon kaç günde gelir?

Telefon garantiden kaç günde gelir ortalama olarak arıza türüne göre en az 15 gün sürebilir. Cep telefonunu servise elden teslim edebileceğiniz gibi isterseniz kargo ile de gönderim sağlayabilirsiniz.

Samsung garanti süresi sorgulama nasıl yapılır?

Samsung garanti sorgulama nasıl yapılır?

  1. Adım #1: Arama ekranından *#06# rakam ve simgelerini tuşlayarak IMEI numaranızı öğrenin.
  2. Adım #2: Telefonun “Ayarlar” menüsünü açın.
  3. Adım #3: “Cihaz hakkında” bölümünden telefonun model bilgilerini öğrenin.
  4. Adım #4: 444 77 11 numaralı Samsung Çağrı Merkezi'ni arayın.

Samsung telefonumun kaç ay garantisi kaldı?

Bu tür durumlarda Samsung Türkiye garanti sorgulama işlemi yapabilirsiniz. Samsung telefon garanti sorgulama işlemi için size lazım olacak en büyük bilgi IMEI numarasıdır. Eğer telefonunuzun IMEI numarasını öğrenirseniz Samsung Türkiye garanti sorgulama işlemi kolay oluyor. Telefonunuzdan *#06#* kodunu tuşlayın.

Xiaomi garanti ne kadar kaldı?

Xiaomi Türkiye Garantili Cihazlar Garanti sorgusu esnasında sizden cihazın IMEI bilgileri istenecektir. İletişime geçmeden önce telefonunuzun arama ekranından *#06# tuşlayarak veya kutu arkasında yer alan IMEI alanından bu verilere erişmenizi ve hazır tutmanızı tavsiye ederiz.

Telefon garanti sorgulama mi?

Satın almış olduğunuz cihazınızın IMEI Numarasını doğrulamak için aşağıdaki kutuya Cihazınızın 15 haneli IMEI Numarasını giriniz. Daha sonra "Sorgula" butonuna tıklayarak sorgulama işleminizi bitirebilirsiniz. Cihazınızdan *#06# tuşlayarak IMEI Numaranızı öğrenebilirsiniz.

Cep telefon kaç kez garantiye giderse yenisi verilir?

A maddesine dikkat ! Yani garanti süresi içinde ikinci kere kullanıcı hatası olmayan bir arıza durumunda, tüketici para iadesi, değişim veya ayıp oranında indirim talep edebilir. Tabii servis size bu aynı yıl içinde 4 kere aynı arıza muhabbetini yapacak ve talebinizi reddedecektir.